1. Rejestracja na forum jest jednoznaczna z akceptacją regulaminu. 2. - obowiązuje nakaz zakładania tematów w odpowiednich kategoriach i pisanie postów na temat. Wątki odbiegające znacznie od tematyki ogólnie pojętej fantastyki będą usuwane (o ile nie są w kategorii do tego przeznaczonej, tj. wolnych rozmów). Każdy dział posiada swój regulamin, określający jak z grubsza powinny wyglądać w nich tematy. Wątki nie spełniające wymogów będą wymagały poprawy (autor ma na to 2 dni), w innym przypadku zostaną zamknięte i przeniesione Pustkowia Mordoru. - jeśli dyskusja znacznie odbiega od głównego tematu, moderator ma prawo ją zamknąć. 3. - niemile widziane są wulgaryzmy i przekleństwa. Świat się nie zawali od jednej przysłowiowej kurwy, zwłaszcza podkreślającej emocje lub inne walory wypowiedzi, ale ich nadmiar będzie przez moderatorów odpowiednio nagradzany banami. Podobnie sprawa ma się z nadużywaniem emotikon. - forum jest dobrem wspólnym wszystkich użytkowników. Oznacza to, że wymagana jest dbałość o język (czyli również pilnowanie ortografii) oraz netykieta. Grożenie, wyzwiska, przejawy chamstwa oznaczają ban. 4. Posty nie na temat, nie wnoszące wartościowej treści (typu: nie wiem, ale jakbym wiedział, to bym powiedział) będą karane ostrzeżeniem. 5 ostrzeżeń oznacza ban dla użytkownika. 5. Zakaz pisania 2 postów pod rząd. Od tego jest funkcja edytuj. 6. Zakaz usuwania i całkowitej modyfikacji treści forum - od tego są moderatorzy. 7. Obowiązuje zakaz umieszczania zdjęć i materiałów wykraczających poza ramy normalnych i akceptowalnych (pornografia itp). 8. Administracja forum nie ponosi odpowiedzialności za treści tu umieszczane. 9. Od banów można się odwołać. Wiadomość z wyjaśnieniami należy wysłać na adres: naszefantasy@gmail.com Administracja jest otwarta na dialog. Wszelkie problemy, zastrzeżenia i skargi należy przesyłać na powyższy adres mailowy. 10. Moderatorzy mają służyć radą i pomocą oraz świecić przykładem.
|