Administrator
Obrażenia też trzeba uporządkować Przypominam, że zrezygnowaliśmy z podziału na 3 stopnie broni, ceny zostały te z średniej klasy.
Tutaj chcielibyśmy przedyskutować kwestię obrażeń broni tych niezwykłych - gwyhyrów, sihilów i innych takich. Bo ich cena to już okolice 20 tysięcy, z kolei nie ustalone zostało, ile zadają obrażeń.
Wiadomo, że skuteczność broni zależy przede wszystkim od umiejętności szermierza, mimo to coś ustalić trzeba.
Szifer zwrócił też uwagę na jedną rzecz, mianowicie przy szcześliwym trafie, jest w stanie zadać cios o wartości 20 dmg. Zakładając, że zwykły żołnierz ma 27HP, taki Sigion jest w stanie zabić go jednym ciosem. W związku z tym należy tutaj również ustalić pewne rzeczy. Dobrym rozwiązaniem jest zwiększyć HP przeciwników, a obrażenia broni pozostawiłbym bez zmian.
Ponadto też fajny pomysł się pojawił, kiedyś już omawiany, ale zapomniany. Mianowicie, żeby za exp kupować punkty życia. Trzeba tylko ustalić ile za ile expa.
___
A ja? Czym ja jestem?
Kto krzyczy? Ptaki?
Kobieta w kożuszku i błękitnej sukni?
Róża z Nazairu?
Jak cicho!
Jak pusto. Jaka pustka!
We mnie..."
___
Offline
Możemy zacząć od broni. Póki nie pojawią się kolejne problemy po prostu będziemy kawałkami wstawiać broń z cennika (żeby nie wszystko na raz), po czym omówimy jakie obrażenia byłyby odpowiednie. Później edytuje się cennik. A co do życia, to myślę, że w związku z niskim expem otrzymywanym za przygodę (do tej pory raczej nie sięgał 100 WPR-przygoda) proponuję 10-15 WPR za 1 hp. Ewentualnie zrobić jakieś progi, przy których 1hp kosztuje więcej WPR. Tutaj przykład:
10WPR-1hp (0-30hp)
15WPR-1hp (31-40hp)
20WPR-1hp (41-50hp) itd...
Offline
Administrator
Zatwierdzam ten pomysł, ten z progami
A broni ile wstawiamy? Jedną się nie opłaca. Może tak 5, i w jednym poście każdy zainteresowany o każdej coś napisze i potem razem ustalimy. Możemy zacząć już teraz
___
A ja? Czym ja jestem?
Kto krzyczy? Ptaki?
Kobieta w kożuszku i błękitnej sukni?
Róża z Nazairu?
Jak cicho!
Jak pusto. Jaka pustka!
We mnie..."
___
Offline
I chcialbym jeszcze wyjasnic spawe tego zaklinania. Pisalem ci na priv, siesz szifer tez trolche sie orientuje o co mi chodzi a co do przeciwnikow to trz bym podwyzyl im zycie. Bo np graveira z sziferem w 2 postach bez trudu zabilismy praktycznie i to bez problemu ale to tez od poziomu wroga bym patrzyl bo przykladowo chlop z widlami najprostszy nie moze dorownywac w pż doswiadczonemu wojownikowi
Ostatnio edytowany przez c4wjajach (2014-02-26 15:26:37)
Offline
Ewentualnie poziomy przeciwników. Zawsze możemy zrobić tak, że bestiariusz to przykładowe dane potworów a na potrzeby przygody się je zmieni. Bo są różne mutacje jednego gatunku, więc jeden, dajmy na to, Graveir będzie silniejszy, a drugi szybszy, jeden więcej hp, drugi mniej. Można pogrupować potwory na poziomy i razem z naszym doświadczeniem by rosły wymagania wobec pokonywanych potworów. Bo chłopi też są różni, rolnik z widłami może być słabszy od jakiegoś wiejskiego dryblasa
Offline
Ej ale z tym kupowaniem pż to nie jest tak ze poziom kondycji ustala ich ilosc? Bo jesli tak to pomysl z dodatkowym ich kupowaniem wg mnie jest troche bez sensu
Offline
To jest tak, ale to już wcześniej wymysliliśmy, bo w każdej walce byłem berserkerem i najmocniej obrywałem, przez co mało nie ginąłem, a jeszcze łącznie pewnie nie uzbierałem na wyższy poziom kondycji. Kondycja też dodaje hp, ale więcej, dlatego pomysł z kupowaniem. Poza tym po jednej przygodzie ile kupisz hp? 5? to niedużo, a kupisz je kosztem wszystkiego innego co chciałeś mieć. Trzeba z głową dysponować WPR, dlatego potrzeba jest dużo możliwości, które ułatwią grę, ale też postawią Cię przed wyborami, od których zależy los Twojej postaci
Offline
Ja kiedyś kupowałam HP chyba...za 5 punktów 1 HP :>
O tutaj jest napisane, post Amrasa, #55 :>
Offline
W sumie 10 expa to trochę sporo, zwłaszcza że my za jedną przygodę za dużo go nie dostajemy
A manę też tak można kupić?
Offline