Imię:
Cimeries (czyt. Simeris)
Rasa:
Człowiek
Wzrost:
190cm
Waga:
67kg
Płeć:
Mężczyzna
Włosy:
Długie do ramion, falowane, ciemne
Oczy:
niebieskie, niemal szare
Wiek:
26
Cechy:
Ko: 2 Po: 1 Si: 1 Zm: 2 Zr: 3 Zw: 2
In: 3 Og: 3 W: 4
PUNKTY DOŚWIADCZENIA
Zdobyte i wykorzystane / pozostałe
-- / --
Umiejętności:
Języki (wspólny) 1*
Nasłuchiwanie 1*
Rzucanie 1*
Skradanie 1*
Spostrzegawczość 2*
Unik 2*
Walka bronią 2*
Walka wręcz 1*
Wiedza (rodzinna okolica) 1*
Wigor 1*
Wspinaczka 1*
Czytanie i pisanie 1
Alchemia 2
Jeździectwo 2
Magia 3
Przenikliwość 3
Przeszukiwanie 2
Tortury 2
Koncentracja 2
Wiedza- rośliny i zioła 2
Wyposażenie:
sakwa z pieniędzmi (265 denarów)
ubranie
płaszcz podróżny
koc
kociołek
bukłak
kubek
krzesiwo i hubka
sztućce
prowiant i woda na tydzień
Różowe wino z Mettiny
5x Bandaże
4x Maść gojąca rany
2x Słoiczek z ziemią
Broń:
Nóż (1+Si)
Miecz (k6+2xSi)
Zbroje:
brak
Osobowość:
Reputacja(2), Honor(4), Przygoda(3)
Przeznaczenie:
Wędrówka
Przeszłość:
nieznana
Wady:
- Nekromanta (= wyjęty spod prawa)
- Z niewiadomych powodów nie lubią go zwierzęta
Zalety:
- Silna psychika
- Przystojny
Punkty walki:
10
Żywotność:
26 (7/14/20/26)
Punkty mocy:
20
Czary:
Tchnienie śmierci, Martwy sługa, Transfuzja
Ostatnio edytowany przez c4wjajach (2014-02-25 21:38:06)
Offline
Jak coś jest źle to piszcie... a i nie wiem nadal jak w końcu DOKŁADNIE z tymi obrażeniami więc napisałem tymczasowo po staremu... a co do nietypowej specjalizacji, to wszystko z amrasem ustalałem, drobne poprawki tylko do wprowadzenia zostały
Offline
On wstawił wszystko, niedawno był post, jakoś niedaleko umiejętności. Tam są wszystkie czary dla nekromanty, nie wiem, czy dokładnie o to Ci chodzi, czy o wpisanie ich w kartę umiejętności. Jeśli o to drugie, to Yevereth powina mieć to zrobione w swojej karcie, to możesz się wzorowac
Offline
Nie nie, czary sa bo to ja je wymyslalem za amrasa on tylko wkleil. Tylko martwy sluga jest do poprawy i nazwa transfuzja to caly czas prototyp. A w karcie juz mam czary przeciez. Na samym dole
Offline
Administrator
Co prawda w zasadach tego nie było, ale wolałbym, żeby początkowa postać nie mogła mieć niczego powyżej 3, więc gdybyś mógł Lubku, to zmniejsz ten poziom Po prostu nie chciałbym żeby już na starcie była taka różnica, zwłaszcza w magii - a dla magika w sumie tylko ta umiejętność się liczy.
Żadnej złośliwości, chcę tylko by postaci były zbalansowane
___
A ja? Czym ja jestem?
Kto krzyczy? Ptaki?
Kobieta w kożuszku i błękitnej sukni?
Róża z Nazairu?
Jak cicho!
Jak pusto. Jaka pustka!
We mnie..."
___
Offline
Teraz powinno byc dobrze. Jezdziectwo zamiast tego podbilem do trzech (policzylem pkty i wyszlo mi ze moglem). Zastanaqialem sie nad przenikliwoscia i torturami ale w grze czesto sie konno jezdzilo z tego co pamietalem to soe najbardziej przyda
Offline
Administrator
Czary już zaraz naprawię, chciałem najpierw dokończyć kwestię obrażeń
___
A ja? Czym ja jestem?
Kto krzyczy? Ptaki?
Kobieta w kożuszku i błękitnej sukni?
Róża z Nazairu?
Jak cicho!
Jak pusto. Jaka pustka!
We mnie..."
___
Offline
Lubek, a czy To przez przypadek nie masz za niskiej zwinności, żeby tak wysoko jeździectwo podnieść?
Nie wiem, pewna nie jestem jak to działa xD
Offline